Kāpēc izmantot klientu kartes iepērkoties lielveikalos?

Daudzi no mums regulāri iepērkas vienā lielveikalu ķēdē un ir patstāvīgi kāda konkrēta veikala klienti. Šādos gadījumos iepirkšanos vēl izdevīgāku var padarīt klienta kartes izmantošana, kas sniedz dažādas atlaides un bonusus. Nereti klientu kartes ļauj uzkrāt bonusus, tādus kā summu par iepirkumiem virs noteikta skaita preču, krāt dažādu akciju uzlīmes, iegādājoties lētākus traukus vai citas akcijā piedāvātās preces.

Klientu karšu priekšrocības

  • Lai arī naudas izteiksmē uzkrātā naudas summa par iepirkšanās reizi dažkārt ir pavisam niecīga, tomēr pēc zināma laika tās sniedz iespēju iegādāties arī kaut ko ārpus iepirkumu saraksta un ļauj mums sevi palutināt.
  • Piemēram, daudzi no mums bieži vien nenopirktu to vai citu mājsaimniecībā noderīgu lietu, ja nebūtu kāda izdevīga piedāvājuma;
  • Iesakām sekot līdzi arī dažādām īpašajām akcijām – loterijām un citiem piedāvājumiem izmantot savu lojalitāti. Nereti lielveikalu tīklos strādā speciālas mārketinga komandas, kas veido dažādus pircējiem pievilcīgus piedāvājumus, kas palīdz ietaupīt un iegādāties ko īpašu.

Svarīgi minēt, ka pret lielveikalu kartēm sākās pircēju iebildumi, kad valsts amatpersonas paziņoja, ka atļaus izsekot karšu īpašnieku pirkumiem. Tāpēc pirms klienta kartes izveides rūpīgi izlasi kartes izveides līgumu un iepazīsties ar visiem nosacījumiem. Ja iedzīvotājus aizsargā valsts, kurai tie maksā nodokļus vai padara kādu citu šīs valsts pilsoni laimīgu, strādājot tā labā vai maksājot algu, tad nevajadzētu rasties problēmām.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *